2013. 11. 19.

Majd' egy hónap! Sajnos Sexy időzítése nem a legjobb..

Bárcsak ezért lettem volna távol, és nem az időhiány és krónikus fáradtság miatt. Doctor visszahozhatna évekkel később is, azt se bánnám!
de
Végre ide értem :3

a tovább mögött abszolút értelmetlen dolgokról hadoválok, megtekintés saját felelősséggel, meg pár szem sütivel




Évkezdés, meg ősz meg egy csomó új gif, amik hozzám ragadtak.
Bor-zasz-tó.

De nem olyan súlyos a helyzet.

Talán egy kicsit. Nincs itt semmi aggódni való. Két Doctor és egy Dalek szerint is normális vagyok. A harmadik Sexyt fényezi. Ráfért már.

/best kép Mattről nem? szépálmokatszépálmokat/

Érdekesség a végtelenségben, hogy  én, akinek annyi köze van a számítástechnikához, mint légynek a bábozódáshoz, én fogok ECDL vizsgát tenni. Felkészülésem jelenlegi állását kiválóan mutatja, hogy nem vagyok biztos benne, így kell-e egyáltalán írni.
megnézem
így kell

/az a csücsörítés még Hannibálét is lekörözi. Plusz egy boci./


Amúgy hihetetlenül jó, hogy nyáron valaki megvakarta a fejét, és eltörölte a szakomat. Így kezdjen az ember lánya évet. Tanácstalanul és sorozatmentesen.



Mellesleg igyekszem végre valami rendes külsőt adni a blognak. Valami szépet, meg normálisat. Összeszedettet.
Valószínűbb, hogy egy nagy SuperWhoLock massza lesz.
Sose árt.
Remélem készen lesz. Még idén.




Tudom, hogy őrültség, de nem kedvelem Clarát. Vissza a Pondokat!















Random képgyűjtemény vége. Még egy csésze tea, és kidőlök. 
Használhatatlan létforma.
nem tanulok biológiát. kár


2 megjegyzés:

  1. Halihó újra ittt!
    Na akkor szép sorban, haladjunk.
    Nekem nincs felelősségem. Elkérhetem a tiédet?

    A giffek jók, nagyon, én is gyűjtögetem, bár inkább a képeket. A Doktor és Crowley AWESOME!

    Nem tudom, hogy jó ha egy dalek normálisnak nyilvánít, bár a franc se tudja. Nem túl bő a szókincsük kivéve a Megsemmisiíteni! változatos alkalmazsi formáit. Lásd be, hogy teljesen másként hangzik ez a szó egy sivatagban, és másként egy űrhajóban. Sorry, öcsém a dalekbuzi.

    A vizsga miatt ne aggódj. Gimis osztálytársaim háromnegyede letette, a maradék meg nem is jelentkezett rá. Egyetemen meg... nos, semmi. Röhej volt az info. A tanárnő vicces teát ihatott, mert mindig furán viselkedett. És különben is aranyszabály: mindig lehet valakiről puskázni. Vagy esetleg közösségi oldalhoz folyamadosz. Nálunk bevált.

    Jensen csókos szája meg favorit. De basszus ez hogyhogy nem jutott eszembe nekem is! Annyia kézenfekvő és találó, best off.

    Mi az, hogy eltörölték a szakodat, nm úgy van, hogy az aktuálisokat még végigviszik, aztán jön a kasza? Nálunk így volt, és ez most rohadt felháborító, buritsd rájuk az asztalt! Pöffeteg bunkók, csavard meg a fejüket, hogy a sarkukat lessék.
    A sorozatok meg most már dübörögnek, de ha nincs mit nézned meleg szívvel ajánlom a milleniumot. Igaz három évad, és a másodiknál a nyomozó-thriller átmegy fantasy-thrillerbe, de akkora WTF és OMG és aztarohadt sílusú történet, hogy nézzed. Ha bejön a Supnat, és/vagy a Hannibal, akkor nagy esély, hogy ezt is szeretni fogod.

    Sok sikert a dizihez, én mindig mást bizok meg a kemény munkával, szóval tiszteletem és böcsületem a tied. A SuperWholock meg bárhol, bármikor. (Ha elég kompetens lenék anyi ficet irnék ebben a témában, de annyit! Viszont nem vagyok. Sherlock agya ledob)

    Nekem Claraval nincs semmi bajom, engem Amy idegesített. Néha. Amikor fú, hogy ő mennyit várt a Doktorra, és amikor lesmárolta! Bah. De nekem Clara akkor is topp, bár Donna az első a partnerek körében. (Igen, Rory mint Mester, ez így van. Nem akarod esetleg megirni? Rosszul tettem fel a kérdést: Ugye meg akarod irni?)

    Tea! Most olyan angolosan érzem magam, mert épp teát iszok és kint zuhog az eső.

    Nem búcsúzok el Tizestől mindjárt itt az évfordulós epizód és láthatjuk! Bár az lenne az igazi fanservie (ha így köll irni), ha a Kilences is végig ott lenne Tizes meg Tizenegyes mellett. Tudom, hogy nem neki van a legfényesebb évada, de van benne néhány igenis belevaló Doktoros pillanat és Eccleston mosolya! Jóvanna ő volt az első Doktorom és ezt a rajongó nem felejti el. Roset komolyan meg akartam mérgezni és ezt nem tudom elégszer elmondani. Csak azért mert ő utazhatott vele, amúgy nem volt kifgásom a személye elen. Na jó, de, hogy a fodrász csinálhatott volna valamit a lenövéssel a haján.

    Képek forever!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Anee offline /vagy online? Telefonnal nem igen kacsintgatok ide/

      Balszerencsémre kezdő szak volt, de úgy elkezdtük az évet, hogy egy hónapig nem is tudtuk, hogy nem arra járunk amire kéne. Felemelő érzés volt.

      Crowley meg a Doctor :3 totálisan kedvenc nézd ő az! színész.
      Jensen drágám meg nen tehet róla, hogy állandóan ezzel a kifejezèssel mászkál. Hibáival szerejük a kedvest :3 meg Impalával. Castiellel. Bocival. Odaátostul egy kád habban.

      Hmm....Az èn dalekom beszél. Tereget meg lézerezik. Szuperfunkciós. Azt hiszem titokban kekszet készít. Aggódjak?

      Erről a sorozatról sosem hallottam /elbújokmegyekmár/. Köszönöm az ajánlást mindenképpen bele fogok nézni. A heti egy epizód SupNat nem állapot. Még az American Horror Storyval sem.
      /márcsakháromnapmárcsakannyi/

      Teljesen megértem, hogy másnak passzolod a dizit. Idegörlő. Megemlegetek Chuckot közben, sokszor. Talán már haragszik is.

      Amy igaz, Amy tényleg. De Rory. RoryRoryRoryRory. Rory a Mester? Egy-ér-tel-mű.
      /mindketten annyira hiányoznak! Ideje lenne egy visszatérésnek./
      Megírni? Megírom. Kell egy fánk meg egy doromboló szürke cica. Gyorsan összegyűjtöm a sáros kis dögöt aztán jöhet a macska.

      Imádtam Christophert. Első Doctor mindig megmarad. Sajnálom, hogy nem jön vissza.
      Bár most Matt is elmegy. Szerettem én Davidet,de
      De
      De
      Mattmattmattmattmatt

      Rose meg első útitárs. Hasonlóak az érzéseink irányàban.

      A vizsgával kapcsolaftos tippeket nagyok köszönöm! Egész biztos használni fogok párat. Na nem csalok, az nen szép. Megosztjuk a tudást. Ez csapatmunka!

      Törlés