2014. 01. 26.

Watdafuk




Semmi komoly, csak egy elkésett Sherlock 3/1, és Trónok Harca


Azért mielőtt bármit mondanék, hadd jegyezzem meg, hogy Spoiler szagú kis gombóc három-négy enterrel lejjebb 
szóltam





/sikerült nagyítanom rajta elég rendesen de NEM TUDOK ELÉGGÉ/
shameonme


Nemtudom ki hogyan reagált rá, de én visítva borultam hátra a székemmel. Asszem még most is fáj.
igenmégmostis



Kicsit megváltozott a kinézet. Tudom, nem mestermunka, de így is rohadtsokat dolgoztam vele. Nem igazán nyúltam a HTML kódokhoz /jólvan, nem mertem, na/, ezért ilyen kis nyüzüge. Idővel majd csiszolok rajta.
Ha lesz időm.
perszehogylesz


Ötletem sincs Ned mire célozgat.
A lényeg az, hogy amíg szerkesztettem, addig bezártam a blogot. És most meg megnyitom. Így kicsit fessebben. Meg persze eléggé elhanyagoltam a szokásos blogtúrákat is,de visszakerülvén a nyeregbe fogom a szekrénykulcsom és leugrom Narniába. Úgyhallom ott ingyenes a wifi.




1 megjegyzés:

  1. *-* OuO Ugyan így voltam, ennél a jelenetnél! Amúgy Lex vagyok és imádom az írásaidat XD

    VálaszTörlés