2013. 10. 06.

Hol a manóban kavarogtam egy hétig?! Megint?!

Vajon, hogy a fenébe telik el ilyen gyorsan egy hét? És úgymégis mi a fenét csináltam én végig?


A válasz: semmit.
Olyan szinten pofátlanul gyorsan eltelt hét nap, hogy még igazán fel sem fogtam. Tényleg.
Rendesen megkavart ez az iskolakezdés, és szépen fenékbe billentett a tudat, hogy fáradtan esek haza és nincs időm igazán bármit csinálni.
De
Kezdem megszokni a helyzetet, és így már lassan feloldódnak a színek mindenfelé. 
Főleg, mert:
KEDDEN JÖN A KILENCEDIK ÉVAD!


és én alig várom :3
mégiskinem?

A lényeg, hogy ideje aktivizálnom magam, és mostantól többet frissítek.
Hogy ez hogyan jött össze a kilencedik évaddal?

Sehogy.

mikor lesz már kedd?!
KEDDET AKAROK!


Mellseleg, Destielt a népnek. :3
légyszi :3





4 megjegyzés:

  1. http://25.media.tumblr.com/351c58ccd037b7aa17217df9f5630ad6/tumblr_mueipusdkE1qeha15o1_r3_500.gif

    pillanatok, amikért tökéletesen megérte ;w;

    de valahol mégis az a nyugtalanító érzésem támadt, hogy hatalmas angsthegyek magaslanak odaát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hogy ez mennyire jó gif
      ><
      olyan fangörcsöt kaptam Castiel jelenete miatt, hogy szinte szégyellem
      szinte
      :D
      Odaát mindig is sötét hely volt :I de most talán feldobódik Cas miatt
      -Nem tudom figyelmen kívül hagyni a Destiel lehetőséget. Felfogom egy kicsit, hogy reménytelen, de csak be kellene zárni őket egy szobába. Sokáig. Kamerákkal. Nagyon sok kamerával -
      kezeket a kormányra

      Törlés
    2. ugyehogy? ;w; tökéletesen átérzem [csakegyásványvizesüvegvoltcsakegy... ó, a fenébe is. castielt mindenhova!]

      és még misha is shippeli a destielt, kéremszépen.
      http://4.bp.blogspot.com/-WF5wolTyP-8/UkfdHZfp7GI/AAAAAAAAK40/7__utQ6a958/s1600/tumblr_mtviqjSnw01qc9bnzo4_250.gif
      imádom ezt az embert.
      szóval én hiszek bennük :3

      jensen interjújától ijedtem meg egy kicsit, mert szerinte dean ki fogja dobni castielt a csapatból. de ilyen nincs. mert ilyen nem létezik. nem szedhetik szét minden évadban szegényt.

      [egyébként az angyal, aki lazán felpattant a traktorra, és vérprofi módjára vezetni kezdte, úgyérzem felkerült a kedvenc karaktereim listájára.]

      na okéoké igyekszem abbahagyni a kommentdoboz szétoffolását *elbujdos a világból* :3

      Törlés
    3. előrángatlak ha elbújsz :D

      Misha még talán be is vállalná a Destielt, mert olyan kis cukorpofa, de Jensenben nem vagyok biztos
      végülis
      mindenkit meg lehet győzni, nem?>:D

      mindketten olyan édesek :3 az ember lányának kedve támad körbenyalogatni őket *-*
      izé
      vagy valami hasonló
      :D

      kell a kárpótlás Johnlock miatt
      /tulajdonképpen egy egész évadnyi tömény Destielre lenne szükség ebben a helyzetben/
      John meg az a bajusz
      *haldoklás*

      Törlés