2014. 03. 09.

Szőnyeg alól összekapart maradék ész





Szóval, végre behoztam magam minden sorozattal, amit el lehet képzelni /nemrég vetettem véget az újonc korszaknak, amikor vizsgáztatok párat/, jó sokat dobtam a listáról, de pár megmaradt. 

Hannibalék felbukkantak, meg végre Grimmék is Teen Wolffal együtt /bocs,de ez egy hülye kis tini sorozat. Annak kellene lennie. ANNAK KELL LENNIE. MI A JÓÉLET LETT EZ?!!!/, amit még mindig nem tudok egészségesen feldolgozni, annyira jó, és...
és na, kedves karácsonyi ajándékként kaptam egy e-book olvasót, amire marha nagy szükségem volt, mert őszintén, a telefon kijelzőtől szabályosan égett a szemem /megvan a kép,amikor Will lángoló fejeket látott?/ és túl csóró vagyok megvenni az összes könyvet, amit valaha el akarok olvasni.
Mert akkor már azokból építenék házat.
Meg tornyot bele.
Meg szívfát
Meg Falat
Meg Másokat
Meg hagyjuk

Szóval most extrém kiélem minden vágyamat a betűk iránt, és rosszul leszek a kettőskereszttől
Miért kell annak mindenhol ott lennie?
lázadunk, nem tesszük ki
kivéve, hogy szavazz Crowleyra
goddamnit

Szóval, vége a pilotszezonnak /nálam/ és lenyugodtam az olvasással /GoT 4.kötet. még a kezdőbetűit se merem beütni google-ba, nehogy spoilert kapjak. egy pillanatig olyannak tűnt nekem, mint az annó volt Harry Potter de felnőtt változatban. Hadd ne tévedjek /
naez annyit jelent, hogy vissza
Mint Peter
Meg Sammy
Meg Dean
Meg Cas
Meg Nick
Meg...
Jézusom, mindenki visszatér a halálból?! Így tök értelmetlen a sorozatok világában halálról beszélni.
.
.
.
.
.
.
.
Jaaaaaaaaaa
GoT

7 megjegyzés:

  1. Meg Jim.
    Ha már hihetünk (nem) a híreknek.
    Ennek örülni kéne, de nem tudok. Jim maradjon halott. Légyszi. És ha kivánságlista: Kedves, aranyos Moffat bácsi! Mellőzük a fanservicet!

    Bocs.
    Én most az Elementaryval vagyok úgy, hogy ennek nem kéne ilyen jónak lennie. És mégis. Az előítéeletem és a büszkeségem a sírukat ássák.
    A Teen Wolf még várhat magára,viszont a Hannibálba újra bele kéne vetnem magam, de most az Elementay/Supernatural/Millnium mesterhármas körül forgok. Meg egy kis Doctor Who? botrányosan sokszor néztem már meg azt a pár képkockát, amin Capaldi felbukkant. És lestoppoltam. és kinagyítottam. és elvonási tünetek. Szerinted is úgy néz ki, mint egy farkas?

    Én gépen olvastam végig a Setét torony ciklust (utállakszeretlekKing), ugyanazon okokból, amit te is mondtál. Csak én nem e-book olvasóra gyújtök, hanem laptopra. De ettől függetlenül antikváriumrabló vagyok, mert azért a könyv mégiscsak könyv és illatos. Miért nincs könyv illatú spray? Szóval megértlek és bocsi, hogy ennyit beszélek, de úgy örülök, hogy még élsz, te is meg a blogod is, bár nem jelezteaz előző frisset. Fura.

    Én szavazok Crowleyra. Mindegyikre. (Mint a Supnat, mint a Good Omens féle bejön. Miért is nincs Castiel/Crowley fic?)
    És megragadom az alkalmat, hogy picit rugdossalak a ficekért.
    De jó, hogy itt vagy! "szeretszeretszeret"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajj Jimmyt kihagytam/Sebby nehogy megtudja/
      Igen, benne lesz, mondták
      Az új évadban
      Max két èv múlva
      HA berendelik
      .....
      utálomutálomutálom
      De én még nem láttam:| viszont büszkén vallom, hogy a Johnlock akkor a legjobb, amikor nem mondjàk ki
      Most meg van róla egy egész èvad
      Rezeg a léc

      Teen Wolfot!! Nem hiszem el,hogy egy rész összvissz 45 perc! Nekem ebből TÖBB KELL

      Elementary? Mármint az? Az ami...az?
      Rendben. Őőőőrendben

      Capadli nincs
      Capadli niiincs. Matt soha nem hal meg. Matt nem fog, mert él, nevet, meg a csokornyakkendő
      /eszembe jutott a Being Human usből Aidan We are not going to die dolga, na az marhajó volt/
      Sajnos nem tudom feldolgozni a zizzegő legyet, ami Matt halàlát énekli el mindig meg megint ès megint
      Tizenegy mert nemsokára féltìz

      Good Omens? Sorozat? És nem hallottam róla?!?!
      Desosem?!

      Könyvillatú spray.....mm dejó lenne!!
      Meg kéne fontolni a feltalàlásàt.

      Hátez hosszú válasz lett:| sunyiban törin írok, isten áldja a rómaiakat

      Dobbantok két ölelést neked!:3

      Törlés
    2. Összekeveredtünk.
      Crowleyt a Supnat a Good Omensből vette át, (ahogy szerintem a ballonkabátot is), és azt akartam mondani, hogy mindkét Crowleyt szeretem, a Good Omensbe is, meg a Supatba is, csak nemtok fogalmazni.

      Az Elementary jó, mihelyt túljutunk az előítéleteinken és nem velük együtt ülünk le nézni. Ez persze nem azt jelenti, hogy nem kardoskodtam ellene, mikor meghallottam, de győzött a kiváncsiságom. És jó. Megvannak a hibái, de jó. Leköt.

      Nekem Tizenegyes nem vette be magát így a szívembe, de még mindig elér egy erős második helyezést, az első of curse Kilences. Viszont tagadhatatan, hogy a végére csak megszerettem, konkrétan a Rémálom ezüstben-el. Az szenzációsra sikeredett. Ahogy öcsém megjegyezte egy alkalommal: A Doktor nem vész el, csak átalakul.
      Mindig lesz benne olyan, amit szerethetünk, ami csak a minénk, csak nekünk szól. :)

      Az ölelést köszönöm, ave a rómaiaknak!

      Törlés
    3. Frankó öcséd van, màris osztja magából a bölcseleteket
      Irigyellek

      Nem tehetek róla. Tizenegy volt az én első drága Doctorom, szinkronnal meg véletlenül elkapott műsorral. Az a rész volt, amikor Rory meghal valahányadszorra

      Utàna persze előről nèztem, ameddig tudtam szinkronnal aztán elszenvedtem a válogatott akcentusokat
      Denade
      Matt volt az első

      Nélküle nincs nem lesz sose, mert Sexy az Sexy és ő meg csak egy őrült.

      Crowley a nègyzeten? Fic szagot érzek...

      Törlés
    4. Úgy már egészen más, ha az első volt. Akkor mindent értek. Az ember lánya nem felejti el az első Doktorát. "nosztalgikus pillantás". most akkor mondjam, hogy nekem meg Kilences volt az? Asszem nyilvánvaló. Én meg abba futottam bele, még anno, általános iskolás koromban, mikor lesmárolta Roset. És nem tudok elég hálás lenni Moffatnak, amiért kezdett valamit, ezzel a Bad Wolfos cuccal, és úgy általában az ötvenedik évfordulós részért. Szenzációs, volt. "zokog. Sírós napja van."

      Nem kell annyira irigyelni. Mióta megnéztük a Sherlock harmadik évadát, egyfolytában Shat up! -ozik, meg Awasome! megy,mert azért a Supnatból se hagyhattam ki. És most szenvedek az utóhatásoktól. :)

      Te is fic szagot érzel? Én is. de annyi minden irnivalóm van, hogy azt se tudom hol kezdjem. Na jó, azt igen, a folytatással vannak problémáim.
      Bocs, hogy így feltartalak!

      Törlés
    5. Feltartasz? Viccelsz?! Iskolában vagyok. Társaságod igazi felüdülés

      Bizony:| Matt az első ès èn azt hittem, hogy még nagyon sokàig lesz
      Nagyonnagyonnagyon
      Erre...ez

      Az 50. évforduló! Utána nevettem és sírtam és nem tudtam abbahagyni.
      Bad Wolf meg zseniális volt!
      Csúnya dolog, hogy Davidnek esélye sem volt komolyabban foglalkozni a dologgal
      Nemèr
      Én erre vártam pedig

      Törlés
    6. Én meg szó szerint aktákat pakolok, csak közbe megállok pihenni :)

      De te még így is kaptál Mattből három évadot, én meg csak egyet. Nem panaszkodom no, öcsém is odavan Tizenegyesért, bár szerintem ő titokban a dalekoknak drukkol. A karácsonyi rész, meg hát, na az én kis, sérlékeny, cafatocska szívemet is összetörte. Szép volt. Szomorú. De szép. De szomorú. Vagy ötven zsebkendőt telebőgtem. És mi az, hogya Doktor nem tudja vezetni a TARDIS-t? Nem tudom Moffat mit képzelt, de megkérdezném tőle.
      és hol vannak az új részek? Tudom, forgatás alatt.

      Hát a Moffat-Gatiss mesterduóra jellemző, hogy "nem érnek".

      Törlés