2014. 05. 03.

Nyár. Legyen már nyár.


Imádom, hogy Casdrágáról mindig találok ilyen mélyen kifejező képet. Szerintem ez a hobbija.
Mindegy
Finálé szezon, és nekem nem tetszik az egész.
Kaszált Almost Human, kár. Csak kicsit volt unalmas, olyan elviselhető szinten.
Dolgozom. Kevés idő. Álmosság. Kávé.
Koffein.
Megmentő.
Nem vagyok biztos benne, hogy én lennék az egyetlen ember, aki bekajálta a Bloodlines-t. Simán mehetne Supnat pótlónak. Esküszöm megfordult a fejemben, hogy ezzel leültethetnénk Deanéket, mert jó volt végre olyan gyerekeket / ó istenem, Jensen és Jared mellett ezek kölykök voltak!/  nézni, akik nem fásultak még bele.
A kocsmás jelenetnél felröhögtem. Dean. Ó Deant sose cserélik le, nemnemnem..
Mellesleg szemét Gabe
Rohadt szemét Gabe. Adnék Hungary-channek még egy serpenyőt, aztán mehet a buli.
Lemaradtam a conról, de legalább elolvastam egy GoT utánzatot. 
Hááááááááát....na.
Meg túljutottam az ötödik könyvön is. 
You know nothing Jon Snow. - de még a legvéletlenebb esetnek se akarok spoilert hagyni
Nyáron multifandom leszek. Az úgyis azoknak van, akik nem tudnak dönteni. 
Random információ áradat vége. Mentem olvasnikommentelnimeginni mert régen volt.
óóóómeg frissítek
amúgy is imádom ezt a számot

2 megjegyzés:

  1. De hát Gabe,, de ő Gabe, én birom a hapekot. Bár Hetaliát nem nézek, túl sokk az nekem, a ficeket olvasgatom néha-néha és szerintem jól jönne ki ez: "Rohadt szemét Gabe. Adnék Hungary-channek még egy serpenyőt, aztán mehet a buli." Igen, szeretném olvasni :)
    Ezek szerint várható vagy a nyári Conra? komolyan mióta voltam teljesen ezen pörgök, és legyünk már ketten multifandom! Bár lehet, hogy én ship leszek, nem tudom, és nem hiszem, hogy természetesen, hogy ennyit pörgök ezen.
    A Bloodlineshoz nem volt szerencsém, várom a magyar feliratos online részt, még nem futottam bele. mondjuk nem törtem össze magam a keresésében.
    Örülök, hogy vagy, élsz és még friss is van, bár a Hannibált újra el kéne kezdenem. Múltkor belefutottam a könyvbe és annyira letaglózott, hogy érzem, ez a sorozat nekem kellkellkell, csak valahogy nincs időm rá. Viszont legalább az SPN-t behoztam.
    Nesze a végére egy kis videó, ha láttad már bocsi, de nem lehet megunni: https://www.youtube.com/watch?v=YFFfUhlMh8c

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gabe megérdemli azt a serpenyőt. Kétszer
      Nem vallom magam okos embernek, de a WW dolgokat kívülről fújom
      Mert Németország elfogta Olaszdràgát, hiszen az a marha Paradicsomtündér volt
      Az a rész olyan szinten kegyetlen
      Bloodlines kasza, szóval lehet, hogy azt mondják, kihagyható rész, de nem az
      NEMNEMNEM
      Dean egyetlen mondata megère de annyira hogy na
      Hannibal
      Most
      Èpp nemsokàra zàrjuk az évadot
      De jön a harmadik
      Ezaaaaz
      Plusz
      GRAHANNIBAL
      AZONNAL
      nyáron
      Annyira akarok menni de el sem tudod képzelni mennyire!! Nagyon
      Hàt nem akkor lesz nyaralás?
      Debizony
      Ez
      Már
      Nem szimplàn igazságtalan, hanem Kami-sama szórakozik velem amíg ledönt még kèt pohár konyakot és beleírja az új Supnat könyvbe a Destielt
      Mert az van

      Törlés