2013. 05. 06.

Rólam és még pár dologról

Helló mindenkinek!

Technikai analfabéta vagyok, és utálom az almát.
Imádom a sorozatokat az animét, a mangát meg a yaoit-slasht
 *vannekemegyáltalánnemyaoiírásom?* 

Nemrégiben kisebb vitába keveredtem a vesszőkkel, de szerencsére van aki enyhítse közöttünk a komor légkört -köszönöm Sophie!-

Az oldal tartalma javarészt fanfiction(és javarészt yaoi) amiért a jogok nem engem illetnek. Anyagi hasznom nem származik az írásból, én csak kikölcsönzöm a szereplőket, mint holmi remek gerincű poros könyveket.

A képek -ha lesznek- internetről, tumblr-ről esetleg deviantartról származhatnak, de van amikor én állok neki szórakozgatni itthon.
*nemtudom azokért merjem-e vállalni a felelősséget?*

Frissítések?
Hmmm...
Amint időm engedi, és van valami ötletem
-szeretem a nyarat-
Készülő finomságok oldalt találhatóak

Azt hiszem mindent leírtam.
*egyébkéntszeretemacsokit*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése